poniedziałek, 14 grudnia 2015

MY CHRISTMAS PLAYLIST [blogMAS]

Choinka ubrana, świąteczne reklamy w telewizji już są, a i przygotowania do Wigilii się powoli zaczynają. Do dopełnienia zimowej aury brakuje nam tylko jednego elementu. Nie, nie śniegu. Po co on komu. Oczywiście, że świątecznych piosenek. Jak sobie wyobrażasz grudniowe wieczory przy choince wśród milutkiego kocyku. Bez świątecznej muzyki ani rusz. W poprzednich latach nie martwiłem się szczególnie tym. Raz na jakiś czas włączyłem coś na YouTube, ale korzystając z tego, że mam zainstalowaną fajną aplikację, konkretnie na telefonie jak i komputerze, skompletowałem playlistę na zimowe wieczory.
Znajduje się na niej 16 utworów, a aby przez nią przetrwać trzeba poczekać 53 minuty. Może nie wiele tego, ale wybrałem moje ulubione klasyki, a i znajdzie się tam kilka świeżaków.

♥Mary, Did You Know - Pentatonix To jest po prostu MEGA
♥Sleigh, Ride - Pentatonix♥
♥Winter Wonderland - Pentatonix / Tori Kelly♥
♥Dance of the Sugar Plum Fairy - Pentatonix♥
♥Let It Go - Pentatonix♥
♥All I Want To Christmas Is You - Mariah Carey♥
♥Last Christmas - Wham!♥
♥Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow - Dean Martin♥
♥Happy Xmas - Celine Dion♥
♥Merry Christmas Eeryone - Shakin' Stevens♥
8 Days of Christmas - Destiny's Child♥
My Only Wish - Britney Spears♥
Sleigh, Ride - The Ronettes♥
Santa Baby - Eartha Kitt♥
♥Jingle Bell Rock - Daryl Hall / John Oates♥
♥It's Christmas Time Again - Jessica Simpson♥

Jeżeli znacie jakieś świąteczne piosenki piszcie. Moja lista jest trochę marna XD

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz