piątek, 4 grudnia 2015

Cytaty #1 [blogMAS]

Jako, że uwielbiam czytać książki zbieram również cytaty. Choć zacząłem spisywać je od niedawna to już trochę ich mam i polecam każdemu książkowemu molowi zacząć to robić. Kiedyś kompletnie nie rozumiałem po co to komu. Przeczytasz książkę, fajnie, fajnie i tyle. Mój tok myślenia się zmienił. Często lubię zerkać sobie na zebrane przeze mnie złote myśli. One dodają mi energii i motywują mnie do działania. Dlatego chcę się zwami podzielić cytatami z ostatnio przeczytanych książek.



♥Dary Anioła. Miasto kości - Cassandra Clare♥

Chłopiec już nigdy więcej nie płakał i nigdy nie zapomniał tego, czego się nauczył: że kochać to niszczyć i że być kochanym to znaczy zostać zniszczonym.

Widza zawsze boli .

Miłość czyni nas kłamcami.

Ten, kto z uporem wypiera się brzydkich stron tego, co robi, nigdy nie wyciągnie nauki za swoich błędów .

Dobre uczynki nie równoważą złych.

I dopiero kiedy jego usta znalazły się przy jej uchu zrozumiała, co wcześniej wyszeptał. Najprostszą se wszystkich litanii: jej imię.

Każdego dnia - David Levithan♥

W obecności tej dziewczyny czuję delikatne pragnienie, by zacząć poznawać.

Skupiam się na tym, co tu i teraz, bo żyję wyłącznie w teraźniejszości.

Dorastanie polega między innymi na tym, że wizja rzeczywistości przestaje być wyłącznie wytworem twojego własnego umysłu.

Chciałem, żeby miłość wszystko zwyciężyła, ale to niemożliwe. Sama nie da rady. Liczyła na to, że my pokonamy wszystko w jej imieniu.

♥Szukając Alaski - John Green♥

Gdyby ludzie byli deszczem, ja byłbym mżawką, a ona huraganową ulewą.

Bóg ukarze nikczemnych. Ale zanim On się do tego zabierze, my to zrobimy.

Nadchodzi czas, kiedy uświadamiamy sobie, że nasi rodzice nie mogą ocalić siebie ani tym bardziej ocalić nas, że każdego, kto jest zanurzony w rzece czasu, w końcu wciąga wir- że, krótko mówiąc, odejście czeka każdego z nas.

Wydawało mi się, że czuję, jak patrzy na nas z góry, ale masz rację. Po prostu odeszła.

Nie wiem, gdzie to jest, ale wierzę, że jest gdzieś ta druga strona, i mam nadzieję, że jest tam pięknie.

Nigdy nie powinniśmy popadać w beznadziejność, ponieważ nie można zniszczyć nas nieodwracalnie. 

Biegnij, biegnij, biegnij, biegnij. 

Jakie są wasze ulubione książkowe cytaty?

1 komentarz :

  1. Cudny klimat aż chce się obserwować :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń