sobota, 5 marca 2016

Cytaty #2


♥ Podaruj mi miłość ♥

Jeśli nosisz w sobie magię, powinieneś chronić ją przez całe życie, bo jeśli raz pozwolisz jej zniknąć, już nigdy nie powróci - Jenny Han, Gwiazda Polarna Wskaże Ci Drogę

To nasz dom w jego domu. Nasz świat w tym świecie - David Levithan, Kryzysowy Mikołaj

Miłość to trudniejsza droga - Myra McEntire, Jezus Malusieńki Leży Wśród Wojenki 

♥ Więzień labiryntu - James Dashner ♥

Właśnie zapoczątkowałam Koniec

Najgorsze było zapomnieć ciebie

Pamiętam, że pamiętam 

Jasna cholera, jesteś tylko człowiekiem. Powinieneś się bać

♥ Czerwona królowa - Victoria Aveyard ♥

Przypominam sobie, jak bardzo zaszkodziła mi nadzieja i łagodnieje

Dla mnie jednak nie jest to bajka, ani nawet sen. To koszmar

Potężni są ci, którzy wyglądają na potężnych

Takie już moje zezowate szczęście

Strach mnie zabije

Przeszłość jest o wiele wspanialsza od przyszłości

Prawda się nie liczy. Liczy się tylko to, w co wierzą ludzie

Taka jest już nasza natura (...). Niszczymy . To cecha charakterystyczna dla rodzaju ludzkiego. Niezależnie od koloru krwi, zawsze upadamy

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz