wtorek, 30 czerwca 2015

Miesięcznik#1 - Czerwiec 2015

Cześć. Witam. Dzień dobry. Miesięcznik będzie to rodzaj wpisu, który będzie ukazywać się systematycznie. Co miesiąc. Konkretnie ostatniego dnia miesiąca. Z formalności to tyle. Jeśli jesteście ciekawi na czym on polega to zapraszam do czytania.

Ogólnie to ten miesiąc był dosyć ciężki. Dużo się działo. Tak samo było w czerwcu. Dużo problemów rodzinnych. Bardzo dużo pracy, stresu i trudnych decyzji.
Szczerze to już mi się odechciewa wszystkiego. Nie mam już sił. Do tego chcę, aby wpisy ukazywały się systematycznie - co środę, która jutro, a ja nie mam żadnego wpisu. Ze mną tak już jest. Albo mam wpis przygotowany tydzień wcześniej, albo piszę go na ostatnią chwilę.
Dobra koniec lamentowania!!

MUZYKA


Moją ulubioną piosenką w tym miesiącu zdecydowanie jest piosenka Margaret "Heartbeat". Na początku nie przypadła mi do gustu, ale po kilku przesłuchaniach tej piosenki doszedłem do wniosku, że jest bardzo dobra.



APLIKACJA


Aplikacją tego miesiąca zdecydowanie jest Snapchat. Długo nie mogłem przekonać się do Snapchata. Nie chciałem mieć tej aplikacji na telefonie. Nie podobała mi się, ale coś mnie zachęciło do jej zainstalowania na telefonie. Myślę, że jest to fajny rodzaj komunikacji. Szybko możemy wysłać zdjęcie lub film do swoich znajomych co aktualnie robimy i gdzie jesteśmy. Do tego jeśli ma się swoich ulubionych YT'berów lub blogerów, np. ja, to może dużo dowiedzieć się o ich codziennym życiu. 

WYDARZENIE


Wydarzeniem miesiąca miało być rozpoczęcie wakacji, ale w ostatniej chwili zrezygnowałem z tego na rzecz legalizacji małżeństw homoseksualnych w USA. Na początku nie wzbudziło to we mnie dużego zainteresowania. Nawet się ucieszyłem, że w całych Stanach Zjednoczonych ludzie mogą być szczęśliwi i mogą żyć tak jak chcą. Ale przed chwilą na fb przeczytałem bardzo dużo negatywnych komentarzy na temat tej sytuacji. Szczerze, zaskoczyło mnie to bardzo i zaskoczyły mnie komentarze o tym, że ideologia małżeństwa jest bezpowrotnie niszczona. Przecież małżeństwo to związek dwójki ludzi. Nieważne, czy to kobieta i mężczyzna, mężczyzna i mężczyzna, czy kobieta i kobieta. Najważniejsze jest uczucie, które ich łączy. Każdy ma prawo do szczęścia. Tym bardziej, że żyjemy w demokratycznym świecie. Uważam nawet, że USA za późno zdecydowało się na taki krok. Reasumując, całkowicie popieram decyzję Sądu Najwyższego w USA.

Napój


Z racji tego, że w tym miesiącu nie zabrakło upalnych dni. Szczególnie tu u mnie, gdzie lato w polsce jest najcieplejsze. Musiałem czymś się schłodzić, a była to domowa lemoniada. Najzwyklejsza w świcie. Po prostu kroimy cytrynę, wkładamy ją do dzbanka i zalewamy wodą. Można dodać melisy lub mięty. Tyle. Świetnie schładza, a do tego jest pyszna.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz