środa, 21 marca 2018

SHARE WEEK 2018

SHARE WEEK to  pomysł polecania się blogerów przez innych blogerów. Największy taki projekt w Polsce i jeden z większych na świecie. Ludzie piszą swoje polecenia, wypełniają mój formularz a po zebraniu zgłoszeń publikuję podsumowanie.
Ma ono trzy zalety!
Po pierwsze – osoby piszące blogi to najdojrzalsi czytelnicy blogów. Powstaje więc fantastyczna lista godnych uwagi blogerów, których naprawdę warto śledzić. Po drugie – twórcy otwierają się na siebie nawzajem jako tworzący koleżanki i koledzy. I zawiązują się prawdziwe relacje! Po trzecie – pokazujemy naszym Czytelnikom kogo cenimy, i kim się inspirujemy.
W skrócie jest to więc… łańcuszek. Prosta zabawa, mało naukowa, bez udziwnień, ale za to z mega poprawnymi wartościami stojącymi na jej straży. Bardzo idealistyczna i wierząca w piękny internet, ale… hej – jeśli nie my mamy w niego wierzyć, to kto? :)
~ źródło






RIENNAHERA


Dziewczyna (chociaż bardziej wypada by mi użyć słowa Pani, bądź kobieta, Marta mogłaby być moją mamą).
W skrócie; cudowny blog, którego nazwy nie idzie zapamiętać, totalnie inspirujący i prawdziwy. Od miesięcy odwiedzam stronę i ani razu nie odpuściłem żadnego wpisu.
Poza tym ogromna dawka (pop)kultury, historii i pogardy.

BLUE-KANGAROO


Blog troszeczkę inny niż wszystkie.
Ania reklamuje swoją stronę jako blog studencki, ja studentem nie jestem (jeszcze!), ale wiedza Ani co nieco przygotowała mnie na nadchodzący październik. Niestety nabytą wiedzę przetestuje dopiero za kilka miesięcy, ALE mam nadzieję, że zdam egzamin!
Moim zdaniem warto podzielić się blogiem Ani przede wszystkich ze względu na takie osoby jak ja; nieco zagubiona samotna duszyczka, która niezbyt wie o co chodzi z tymi studiami. Jak przygotować się na nie, ale oprócz tego wyjaśniona jest cała otoczką około studencka. Blog określiłbym mianem Jak zostać dobrym młodym dorosłym.
Ania przygotowuje i uczy jak żyć. Po prostu


ZWIERZ POPKULTURALNY


Zabójcza dawka popkultury i informacji naokoło kulturalnych, jednak Kasia to przede wszystkim świetna osobowość. No i co? Zna się na kulturze i robi swoje.
Ale żeby nie było Zwierz jest Blogerem Renesansu, polecam równie mocno podcasty, które współtworzy; CzytuCzytu oraz ZkZPodcast na platformie Podsłuchane!

AFROeurope


Blog anglojęzyczny, ale za to bardzo wartościowy. Zacząłem przygodę z AfroEurope niedawno, więc nie znam tej strony tak dobrze jak poprzednich, ale mimo wszystko myślę, że warto o nim wspomnieć.
W skrócie; Afro Europe mówi o tym, że Europa nie jest jedynie miała. Co więcej, nie jest ona jedynie czarno-biała. Mieszkamy na kontynencie nie mniej różnorodnym, niż inne, a i tak często o tym zapominamy. Oczywiście duża uwaga skupiona jest na ludności Czarnoskórej, ale to też nie jest tak, że blog głosi treści rasistowskie, wręcz przeciwnie. Mówi o równości i apeluje o nią.

***

Jeżeli jesteście trochę bardziej zainteresowanie ShareWeekiem i o co z tym dokładniej chodzi to zapraszam --> andrzejtucholski.pl

2 komentarze :

  1. (khem,jakbym miała 13 lat, więc trochę na nielegalu...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurka wodna, faktycznie. Matematyka nigdy nie była moją mocną stroną. Chociaż z drugiej strony ciągle wydaje mi się, że mam jakieś 10 lat, więc no. Widać, że trzymam poziom. Nawet intelektualny.

    OdpowiedzUsuń