wtorek, 21 lipca 2015

Hobby



Często poznaje ludzi, którzy mają ciekawe pasje i myślą o nich bez przerwy. Uwielbiam słuchać, gdy opowiadają o swoich zainteresowaniach i czasem, choć na chwilkę, sam się w nie wkręcam, ale poznaje również osoby, które nie mają żadnego hobby, nic nie chcą robić i w sumie to do niczego nie dążą. Uważam, że taki rodzaj człowieka jest najgorszy. Dlaczego?

W dzisiejszych czasach potrzebni są ludzi kreatywni, otwarci i jedyny w swoim rodzaju. Każdy musi być indywidualną jednostką. Nasze pasje pomagają nam to osiągnąć.
Do tego dzięki zainteresowaniom możemy odkryć to co chcemy robić w życiu.
Obecnie mamy możliwości, aby interesować się pewnymi rzeczami. Oprócz tradycyjnych zainteresować, np. taniec, rysowanie, czytanie książek, możemy robić to czego nie mogli robić nasi rodzice, czy dziadkowie, np. fotografia, granie na instrumentach, hodowla egzotycznych roślin, czy zwierząt. My mamy możliwości, musimy tylko chcieć



Tak mówię o tych zainteresowaniach, ale czy ja mam jakieś pasje? Pewnie, że mam i to kilka.

Rysowanie - rysuję od dziecka. Kocham rysować, malować i tworzyć różne, artystyczne dziwactwa. Może czynność rysowania nie jest taka przyjemna, ale gdy widzi się efekt to czuję się cudownie. Chyba, że coś nie wyjdzie .. to nie jest tak fajnie.

Czytanie - oczywiście umiem czytać od dawna, ale dopiero od 2012 roku zacząłem czytać nałogowo. Wcześniej nie lubiłem czytać, wręcz tego nienawidziłem, ale jakoś się do tego przekonuję i czytam jedną książkę po drugiej. Czasem nawet kilka naraz.

Ogrodnictwo - to trochę dziwne, ale od zawsze lubiłem sadzić z nasionek różne kwiatki i inne chabazie. Od tamtego roku znowu zaczołem sadzić różne rośliny, a do tego, dzięki mojemu koledze, zacząłem hodować rośliny owadożerne.

Oprócz wymienionych wyżej zainteresować, mam jeszcze kilka, np. interesuję się psychologią, fotografią i kilkoma innymi rzeczami, ale nie będę wszystkich wymieniać.

A wy jakie macie hobby?







12 komentarzy :

  1. Ja najczęściej czytam w czasie wakacji, ponieważ ze względu na naukę w technikum, nie mam zbyt wiele czasu na czytanie książek w roku szkolnym. Niemniej jednak, chyba mogę to uznać za jedno ze swoich hobby, ponieważ pojawiło się ono w moim życiu, zanim jeszcze poszłam do szkoły podstawowej. W przeciwieństwie do wielu dzieci w tamtym okresie, zamiast wychodzić na dwór, zamykałam się w pokoju i czytałam książki. Jedną z tych, które najbardziej zapadły mi z dzieciństwa w pamięć był "Mój Kary".
    Rysowania nie uważam za moją mocną stronę, co prawda, potrafię stworzyć jakiś nieskomplikowany portret w ołówku, kiedy nad nim popracuję, ale zdecydowanie nie mam do tego takiego zapału, jak dawniej. Być może jest tak też dlatego, że znam dużo ludzi, potrafiących rysować lepiej ode mnie.
    Ogrodnictwo uważam za ciekawe hobby, ale sama nie mam do niego głowy. Moim ogrodniczym sukcesem może być jedynie zasadzenie rzeżuchy i krótki żywot z narcyzem w pokoju :)
    Za jedno ze swoich hobby uważam na pewno blogowanie, które uwielbiam i jakim zainteresowałam się około roku 2007-2008. Do niego dołączyło także tłumaczenie piosenek oraz nauka języków obcych, jak również pisanie opowiadań.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest mieć coś, czemu można się poświęcić i zająć w wolnym czasie :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  3. A ja również rysuję i fotografuję, uwielbiam sobie poczytać, często są to książki psychlogiczne, po za tym intresuję sie architekturą i trochę eksperymentuję kulinarnie ;)
    Masz rację, ludzie bez pasji są bardzo nudni i nie mają szczęśliwego życia. Pozdrawiam, Alicja http://zyciowaabstrakcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam robić zdjęcia i jeśli można nazwać to hobby to oglądanie filmów i seriali też do tego zaliczam :).
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do filmów nie mam cierpliwości ;p Seriale jak najbardziej, ale filmy tylko w kinie.

      Usuń
  5. kiedyś bardzo lubiłam rysować, teraz jakoś nie bardzo...
    ostatnio polubiłam czytac :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam rysować i czytać. Ogrodnictwo zdecydowanie nie jest dla mnie... potrafię zabić kaktusa ;_; Dlatego podziwiam ludzi, którzy potrafią zajmować się roślinami :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! Bardzo przyjemnie się czyta to co napiszesz. Moją pasją jest teatr już od 4 lat. Podziwiam cię za ogrodnictwo, mi by brakowało chyba cierpliwości do czegoś takiego.
    http://nowickaidczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli można spytać to oglądasz, czy występujesz w teatrze? Ja chętnie bym oglądnął jakąś sztukę teatralną, tylko w roku szkolnym nie mam czasu, a w wakacje nic ciekawego nie grają, ale od września wznawiają występy więc może się wybiorę.

      Usuń
  8. No to widzę, że mamy podobne hobby :D
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że kliknąłem wszystkie linki, ale nie jestem pewien, czy to te prawidłowe xd

      Usuń
  9. Taniec
    http://pomysly24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń