sobota, 20 czerwca 2015

BookAThon 2015

BookAThon jest to czytelniczy maraton, który oprócz czytelniczych wrażeń ma zapewnić świetną zabawę. Maraton ten zorganizowany jest przez 3 wspaniałe videoblogerki Anitę z Book Reviews by Anita (blog, YT), Eweliną Mierzwińską (blog, YT) oraz  Olgą z Wielkiego Buka (blog, YT). Odbędzie się on od 21 (czyli jutro) do 27 czerwca.

BookAThon polega na tym, że w ciągu 7 dni mamy spełnić 7 czytelniczych zadań, oczywiście maraton ten ma być tylko dobrą zabawą, która wspiera polskie czytelnictwo. A oto te zadania:












A ja będę czytać to:










Bez bicie przyznaje się, że moja lista jest troszeczkę oszukana i dostosowana do mojej biblioteczki:

1. Dokończ książkę, której nie skończyłeś


Jest to "Hobbit albo tam i z powrotem" autorstwa J.R.R Tolskiena. Hobbita przeczytałem ok. połowę i teoretycznie czytam go nadal, ale nie przepadam za Hobbitem i Władzą Pierścieni w wersji filmowej (nie mogę wypowiedzieć się o książkach, bo ich nie czytałem) i właśnie to zniechęca mnie do czytania tej pozycji. Do tego mój egzemplarz "Hobbita" jest wydany wersji kieszonkowej, a to jeszcze bardziej utrudnia mi czytanie go.

2. Przeczytaj książkę, która czeka na Ciebie już kilka lat

Uzupełniając mój BookAThon'owy stosik kompletnie zapomniałem o tym wyzwaniu. Pewnie dlatego, że nie mam książki, która czeka na mnie bardzo długo. Być może będzie to "Coco Chanel Sypiając z wrogiem" autorstwa Hal Vaughan, ale nie jestem pewny, czy sięgnę po tę lekturę.


3. Przeczytaj książkę z gatunku po który najrzadziej sięgasz


Zdecydowanie będzie to, któreś z opowiadań o Szerloku Holmsie. Nie wiem jeszcze, które ale na pewno coś się znajdzie.

4. Książka, którą wybrała dla Ciebie inna osoba

Pozycja ta jest troszeczkę naciągana, ponieważ nikt mi jej nie wybrał, ale jej nie kupiłem. Był to po prostu prezent. A książką przeznaczoną do tego zadania jest "Marilyn. Żyć i umrzeć z miłości" napisana przez Alfonsa Signorini. Tutaj nie dajcie się oszukać tak jak ja, ponieważ nie jest to biografia, słynnej amerykańskiej gwiazdy, tylko powieść oparta na życiu Marilyn Monroe.


5. Przeczytaj książkę i obejrzyj jej filmową ekranizację


Jest to "Zbuntowana" autorstwa Veronicy Roth. Lektura ta jest dalszą częścią "Niezgodnej", która nawet mi się podobała. Mam nadzieję, że znajdę gdzieś w zakamarkach internetu ekranizację "Zbuntowanej"


6. Bestseller, którego jeszcze nie przeczytałeś


A tutaj jest "Wierna" napisana przez tę samą autorkę co powyżej, bo jest to ciąg dalszy tej samej historii.


Szczerze mówiąc to wątpię, że przeczytam, aż tyle książek w tak krótkim czasie. Kocham czytać, ale ta czynność zabiera mi dużo czasu. Ale w tym maratonie chodzi o dobrą zabawę i o to, żeby sięgnąć po choć jedną książkę.

Życzę wam miłego czytania.




5 komentarzy :

  1. ja nie wezmę w tym udziału bo nie dam rady
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wątpię, że przeczytam choć jedną książkę hehe ale próbuję :) >Jak na razie to leniuchuje xd<
      Co do obserwacja za obserwację to nie dzięki :> ale masz super bloga ! ^^

      Usuń
  2. Życzę powodzenia! Z wybranych przez Ciebie książek czytałam tylko Hobbita i powiem szczerze, że nieco go męczyłam. :(

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do Hobbita to rozumiem xd Cały dzień czytam i nie mogę dokończyć.

      Usuń
  3. Ciekawe czy dałabym radę... Spóźnione powodzenia ;) jak poszło?

    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń