środa, 17 czerwca 2015

5 miejsc, które chcę odwiedzić

Ostatnio mam ogromną potrzebę podróżowania. Nie wiem dlaczego, ale czuję coś takiego, że muszę coś odwiedzić. Dlatego zacząłem snuć plany i marzyć o dalekich i całkiem bliskich wyjazdach. Chcę się z wami tym podzielić i chętnie dowiem się gdzie wy chcecie wyjechać.

Litwa, Łotwa, Estonia










Tak naprawdę zależy mi tylko na Liwie. Nie mam pojęcia dlaczego chcę pojechać do tego kraju. Nie ma tam zbyt wielu zabytków, ani innych atrakcji turystycznych, ale pewnego pięknego dnia wymyśliłem sobie, że wsiądę w samochód i objadę wzdłuż i wszerz ten kraj. A do tego niedaleko na Łotwę, a z Łotwy tuż, tuż Do Estonii.
Do tego chętnie przeszedłbym się ulicami Wilna, ahh.

Francja





We Francji już kiedyś byłem, a konkretnie w Paryżu i chętnie bym tam wrócił. Naprawdę francuska stolica jest piękna i odwiedziłbym to miejsce jeszcze raz. Oprócz tego cała Francja jest cudowna.

Stany Zjednoczone





Marzy mi się wielka podróż małym samochodem po Stanach. Chciałbym zobaczyć czerwone piaski Arizony i Teksasu oraz wielkie miasta takie jak Chicago, czy San Francisco, ale najbardziej marzę o odwiedzeniu Nowego Jorku, nie tylko, że to piękne miejsce i cały czas mówię nocnym spacerze po Time Square, ale w tym mieście i okolicy mam rodzinę i chętnie bym ich odwiedził.

Japonia





Tu raczej nie trzeba wiele tłumaczyć. Kraj Kwitnącej Wiśnie po prostu jest piękny. Japonia może się poszczycić pięknymi, wielkimi miastami, takie jak Tokio, Osaka, czy Kioto, ale również cudownymi i niesamowitymi krajobrazami. Do tego Japończycy świetnie łączą swoją kulturę i tradycję z nowoczesnymi technologiami. Oprócz tego wiadomo, że Japończycy są mistrzami w tworzeniu dziwnych, szalonych wynalazków, które chętnie bym przetestował.


Oczywiście jest wiele miejsc, które chcę i muszę odwiedzić podczas mojej marnej egzystencji (np. Australia, Brazylia, Irlandia, Niemcy, Wielka Brytania oraz nasz piękny kraj, czyli Polska), ale te podróżnicze plany cały czas nie dają mi spokoju i po prostu o nich marzę i śnię :)

A Wy co chcecie i musicie odwiedzić?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz