wtorek, 23 czerwca 2015

Summer Bucket List, czyli moje wakacyjne plany

Każde wakacje spędzałem jak każdy, czyli spanie do południa i leniuchowanie przez resztę dnia i nocy. Czasami ruszyłem się gdzieś poza dom, a czasami nie. No przecież są wakacje! Co można innego robić?

Ale w zeszłe wakacje odkryłem, że można robić coś innego. Można spędzić ten czas na samorozwój. Tak, właśnie na to. Przecież masz 2-3 miesiące wolnego. Wolisz leżeć do południa i nic nie robić, czy wykorzystać ten czas jak najlepiej? Mam nadzieję, że wybrałeś to drugie.

Pomyśl. Dlaczego masz zmarnować tyle dni, tyle godzin? Szkoda życia na obijanie się. Jest tyle rzeczy które możesz robić:
Możesz uczyć się jakiegoś języka, w 2-3 miesiące na pewno poznasz podstawy. 
Możesz nabrać doświadczenia zawodowego. Wakacje to idealny czas na znalezienie pracy. Będziesz miał więcej pieniędzy i nabierzesz doświadczenia, a to zawsze się przyda.
Możesz wyjechać. Nieważne, czy wsiądziesz w rower i pojedziesz przed siebie, czy wylecisz na szalone wakacje do ciepłych krajów. Możesz przeżyć fantastyczną przygodę i poznać wiele nowych osób.
Możesz spotykać się ze znajomymi i świetnie się bawić.
Możesz nadrobić zaległości, które stworzyły się w ciągu roku. Obejrzyj jakiś film, serial i zrób inne rzeczy, które odłożyłem w ciągu roku
Możesz robić wszystko. Wystarczą tylko chęci. 

Pamiętaj, że wakacje są po to, aby odpocząć, ale nie musisz cały czas nic nie robić. Wykorzystaj ten czas jak możesz.

Ja w te wakacje zamierzam podszkolić znajomość moich języków. Chcę powiększyć znajomość słów w języku angielskim, poznać język niemiecki oraz chcę nauczyć się podstaw języka hiszpańskiego. Zamierzam również dużo ćwiczyć i rozwijać swoje pasje czyli dużo czytania, dużo rysowania i dużo pstrykania zdjęć. Jednym słowem; dużo pracy!

A Wy jak spędzicie swoje wakacje?







2 komentarze :

  1. Na pewno wybieram się na koncert 29 lipca do Warszawy, a także zamierzam (podobnie jak Ty) poduczyć się trochę języków (m.in. chciałabym się nauczyć alfabetu koreańskiego) oraz pisać w języku angielskim, aby zwyczajnie nie zapomnieć, jak się go używa w praktyce ^^
    Jeżeli chcesz się pouczyć języków lub poznać przez Internet osoby z innych krajów, to możesz to zrobić, za pomocą Interpalsa. Ja mam tam konto i muszę powiedzieć, że poznałam tam kilka ciekawych i pomocnych osób. Większość osób chętnie odpowiada na pytania dotyczące ich kraju, chce się zaprzyjaźnić lub dokonać wymiany językowej, z czego - jak sądzę - warto korzystać :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś zacząłem uczyć się języka japońskiego, ale odpuściłem. Uważam, że jest za trudny xd
      Także mam konto na Interplas, ale jakoś nie mogę dogadać się z tymu ludźmi.. w sumie nie mogę dogadać się z ludźmi nawet, gdy mówię po polsku xd ale i tak szlifuję swój angielski poprzez oglądanie anglojęzycznego YT! Polecam.

      Usuń