czwartek, 3 sierpnia 2017

Mam 17 i...

Panicznie boje się moich 18 urodzin    // 5 października, jakby co --> prezenty miło widziane  //   chociaż wiem, że to całkowicie nic nie zmieni.
Wciąż będę lekko infantylny i zbyt poważny, jednocześnie. Nadal będę kochał to co kocham i nienawidził tego czego nienawidzę. Wciąż będę posiadał dokładnie te same poglądy i przekonania, bo jeden dzień nie może nic zmienić. Cały czas będę tym samym Krystianem.
Wiem to.

Pomimo tego, boje się.

A czego się boję?

Boję się życia, po prostu.




I ta myśl o dorosłości (aka starości) codziennie prowadzi mnie do pewnych refleksji.

Oto jedna z nich;


Mam 17 lat i     kocham pokemony.

Odkąd byłem małym brzdącem, a tak naprawdę, naprawdę, odkąd pamiętam całkowicie byłem zafascynowany tymi kosmicznymi stworzeniami. Wraz z upływem czasu ta fascynacja zmniejszała się lub zwiększała. Przyjmowała różne oblicza i skupiała się na różnych aspektach pokemonów. Czy to zbieranie pluszaków, granie w gry, czytanie o nich, czy tworzenie historii z tego uniwersów.
Zawsze się coś znalazło.


Mam 17 lat i     uwielbiam tworzyć.

Również zajawka z dzieciństwa - zaczęło się od rysowania, a dalej to tylko więcej ; malowanie, wycinanie, szycie, pisanie, składanie i tak dalej w nieskończoność.
Wszystko i nic.


Mam 17 lat i     jestem trochę dziwny.

I'm wierd cuz I am who I am.


Mam 17 lat i   nikt mnie w pełni nie poznał.

I zapewne nigdy nikt się taki nie znajdzie.


Mam 17 lat i     uwielbiam myśleć,

naprawdę. Nieraz zdarzały się dnie, czy noce, które całkowicie minęły na myśleniu. Nie dostrzegam wówczas upływu czasu, można to porównać do przeniesienia się do innego świata.
I'm thinker /// not talker.


Mam 17 lat i     moim ulubionym kolorem jest niebieski.

Mam oczywiście całą filozofię przypisaną do tego | #human


Mam 17 lat i     trochę boję się ludzi.

Czasem trochę bardzo, a czasem tylko trochę.


Mogę wymieniać niemal w nieskończoność.
Oczywiście żartuję, jestem dość złożoną osobą, ale bez przesady.

Chodzi mi jednak o to, że stoi tutaj ta symboliczna siedemnastka, tak naprawdę można tutaj wpisać niemal każdą liczbę. 7 / 15 / 18 / 20 / 30 / 80, ponieważ pewne kwestie w moim życiu są stałe i niezmienne, ponieważ

Wciąż będę lekko infantylny i zbyt poważny, jednocześnie. Nadal będę kochał to co kocham i nienawidził tego czego nienawidzę. Wciąż będę posiadał dokładnie te same poglądy i przekonania, bo jeden dzień nie może nic zmienić. Cały czas będę tym samym Krystianem.

ponieważ pomimo tych wszystkich masek, wciąż będę sobą.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz