piątek, 11 sierpnia 2017

10 before 18

Zainspirowany wpisem Karoliny z bloga  prysznicowe refleksje postanowiłem zrobić własą listę rzeczy, które chce zrobić przed osiemnastymi urodzinami.

Zapytacie, czy nigdy nie zrobiłem takiej listy?

Już odpowiadam;

Pewnie, że zrobiłem. Pff, ja bym nie zrobił? Marzenie, planowanie i nieralne śnienie to moje ulubione zajęcie, więc list z postanowieniami, Bucket Listów i innych takich miałem na wyrost. Pamiętam, że rok temu, przed moją 17 (czy tam 16), zrobiłem taką listę "na poważnie". Tylko niestety szybko o niej zapomniałem.
Pewnie dlatego, że inspirowałem się planami z internetu i skupiłem się na warstwie wizualnej, zamiast pomyśleć nad treścią.
Oczywiście lista szybko trafiła do szuflady, czy tam do kosza i od razu o niej zapomniałem.

Czy uda mi się wypełnić te zadania?
Nie wiem.
Tak, czy siak, spisanie ich na kartę sprawiło mi mnóstwo frajdy.






1 )  obejrzeć bajki starego Disneya

2 )  nauczyć się cyrylicy

3 )  zrobić listę ulubionych filmów ( i obejrzeć je )

4 )  przeczytać igrzyska śmierci  (znowu)

5 )  nauczyć się nazw państw europy  po niemiecku

6 )  zrobić własny maraton filmowy

7 )  nauczyć się jeździć samochodem  +  zdać egzamin na prawo jazdy

8 )  obejrzeć filmy o Harrym Potterze

9 )  stworzyć koncept własnej książki

10 )  ogarnąć się

Jeśli zastanawiasz się dlaczego akurat 10 rzeczy, które chcę zrobić przed dniem moich urodzin? Po prostu. Zostało do nich jakieś 10 tygodni.
Teoretycznie ; jedno zadanie na tydzień.
W praktyce różnie to wygląda.

No nic, życzcie mi powodzenia i tyle.

Odezwę się po 5 października.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz