czwartek, 1 września 2016

Liebster Blog Award

Liebster Blog Award

Bardzo, ale to bardzo nie chciałem robić postu, że wracam... i tego nie zrobię. Przychodzę dzisiaj z Liebster Blog Award po 4 miesięcznej nieobecności. Bo tak. Ślicznie dziękuję za nominację Karolinę, którą kocham. Tak w ogóle zawsze chciałem być nominowany do tego czegoś, ale nigdy nie byłem " chociaż trochę znanym i lubianym". 

1. Kiedy miewasz "napady weny"?
W nocy. Późno w nocy.. nawet bardzo późno. Szczególnie wtedy, gdy jestem, tak zmęczony, że ledwo ogarniam co się wokół mnie dzieje. Nie wiadomo dlaczego mój pomysł sprzed kilku godzin, rano nie jest tak innowacyjny i super jak w nocy się wydawał, ale ćśśś.

2. Szklanka jest do połowy pełna czy do połowy pusta?
Jeżeli jest to szklanka mleka, to do połowy pusta. Mleka jest zawsze za mało.

3. Kto cię zainspirował do prowadzenia bloga?
Raczej nikt, na początku bardzo inspirowała mnie Marta z bloga Marta Pisze, ale z biegiem czasu mój blog bardzo się zmieniał, ale to dlatego, że nigdy nie chciałem zamknąć się w jakiejś tematyce. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie mój blog będzie naprawdę mój.

4. Najgłupszy cytat albo powiedzonko, które słyszałeś?
"Nie przejmuj się, inni mają gorzej" czy coś w tym stylu. 

5. Wolisz jeść w towarzystwie czy w samotności?
Cytując jedną z mądrzejszych osób jaką znam (czyli mnie) "Mje to rybka".

6. Co pomaga ci zasnąć?
Późna godzina...

7. Jak wspominasz dzieciństwo?
Wspominam? Ja przecież nadal mam dzieciństwo. Co z tego, że mam prawie 17 lat!

8. Czym jest przyjaźń?
Dosyć długo się zastanawiałem nad tym pytaniem i nie potrafiłem na nie odpowiedzieć, ale w między czasie przeczytałem gdzieś stwierdzenie, że przyjaźń to miłość pozbawiona cielesności i seksualności. W pełni się z tym zgadzam.

9. Najśmieszniejsza sytuacja, jaką pamiętasz?
Jako, że jestem dziwnym, aspołecznym człowiekiem śmieszne sytuacje przydarzają mi się dosyć rzadko, a jeżeli już to są to takie śmieszkowanie wynikające z nie wiadomo czego, niż z jakiegoś konkretnego powodu.. nie wiem, czy to dobrze wytłumaczyłem XD

10. Jakie jest twoje ulubione słowo?
Ja ogólnie bardzo lubię języki. Polski, angielski, hiszpański. Można wymieniać bez końca. Nawet niemiecki, czasem, mi się podoba. Ostatnim moim ulubionym słowem było churros, dopóki nie spróbowałem go zrobić... A jeżeli chodzi o polskie to nie mam pojęcia. Pewnie jakieś długie, trudne i fikuśne. Przez długi czas był nim "bezpruderyjny"

11. Szybko się denerwujesz?
Kiedyś bardzo szybko, a teraz to w sumie mam wywalone na resztę świata.

Dziękuję za uwagę to tyle na dziś. 

A i jeszcze jedno. Wiem, że długo mnie tu nie było, ale chciałbym spróbować wrócić na blogaska. Trochę tu pozmieniać i pomieszać. Przerwa była spowodowana problemami rodzinnymi i problemami ze mną i z moją osobą. Gdzieś po drodze zgubiłem siebie. Gdy kiedyś, kiedyś chciałem odnaleźć siebie to założyłem bloga i, po części, dzięki niemu się odnalazłem. Może i tym razem się uda. 

1 komentarz :

  1. No, teraz już jesteś "trochę znany i lubiany". Czuję się tak, jakbym to ja nadała Ci miano trochę znanego i lubianego blogera. XD

    PS. Na pytanie dziesiąte jest tylko jedna poprawna odpowiedź: ONOMATOPEJA.

    OdpowiedzUsuń